ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



post yang lama baru nak post .*my birthday

Hi . Oh baru perasan yang i never update about my birthday  kat sini . Sorry busy *alasan yang mudah utk orang pemalas macam aku ni.

So . Lets start . 23 January . 4 months ago ....
punya la excited nak balik rumah sambut dengan parents but lastly dapat info yang sangat me-moody kan birthday aku utk tahun kedua aku di MSU .  Perkara sama berulang.  Dulu last year benda sama gak tapi time tu kena tlong senior *palm face blergh!* semua memang suka spoil kan birthday aku . Urgh .

And you know what . Kita orang kena buat musical theatre   for our event subject . Kena bukak booth pulak.... spoil habis duh . Blerghh!!! Tak tahu moody tahap apa. Dah siap semua okay ah . Pastu aku bawak laa extention   wayer aku  Sbb xde siapa nk bawak . Eh pastu diaorg kemas termasuk dalam boutique   and dah lock . Aku dah la moody tetiba benda tu masuk kat situ . Kan dah susah nak charge phone semua. Sebab aku selalu charge sampai tertidur. Aku tetiba sebak . Nangis . Hahahahaha nampak tak sensitive  nya kat situ . Perasaan tu tetiba datang tau dengan stress tak dapat balik nya. Aku jammed gila otak time tu . Tak tahu lagi Macam mana nangis je mampu. Masuk toilet zarith dgn syera ikut. Diaorg pujuk and peluk  *sweet angats.  Pastu dah puas nangis baru keluar toilet smpai nabila tanya u nak i belikan extention   dulu ke tak kat DIY.  Aku cakap xpe la. hahahahahaha farah .. farah... masalah . . .

Malam on 23rd tu aku dengan hakim . Dia macam nothing reaction . Aku moody lah . Dah tak balik , bf buat tak tahu .  Pastu aku merajuk dia kata " i nak balik , nak amik baju tidur rumah Ammar " hmm aku iyekan je la. Hati tengah sedih .  Dalam 12.30 macam tu termengah mengah muka dia . Tengok2 dia belikan cake and teddy bear. Nawhhh!sweet la duh . I cannot la . Dia kata dia ada plan lain tapi sebab aku tak balik johor plan dia cancel . Hahahahaha its okay kims. Apa yg u bagi lebih drpd cukup . Teddy bear panda tu comel gila. Hahahahahaha i really love it.


Pastu on 23rd january tu , kena bukak booth bagai utk event. Sumpah dp xde mood sebenarnya.  Tapi sebab subject wajib kan , ikhlas kan jugak buat.  dalam tengah hari macam tu si nabila ni kerja ajak aku pi belakanh nak ambik gambar . Aku takde ah syak apa2 sebab memang dia suka amik gambar.  Then aku nk pergi depan diaorg kata ade madam june *lecturer event kitaorg*  tetiba.....  pap! Aku kena spray dengan benda colour2  party punya tuh . Macam confetti  tapi ni lain sikit. Siap cake secret recipe  lagi . Aduiii terharu rasa. Ni plan2 si nabila syera gang2 diaorg ah .  Sebab kata nya aku sedih . Alololo really appreciate   do korang the best . I love you guys. Memuah!😘😙.

Okay lah tu je la setakat ni . Bye bye muahh!!

*ni lah gmbar2.yang sempat diambil