ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



the way to success

Assalamualaikum.. hai dear readers.. huwakk..

aku still tak boleh tidur meskipun jam sudah menunjukkan 4.05 pagi. huh.. mata jenis apa entah aku  ini... aku tak boleh tidur langsung..
khey dah daripada tadi tidur start pukul 2.30 pagi tadi dia terbuai alam mimpi... maybe dia penat gurau-gurau dengan aku tadi..hahaha sumpah kelakar gila bila buat-buat macam dj radio..

sememang nya khey pandai hibur kan hati aku bila aku sedih, bila aku marah, bila aku tiada mood... seriously.. dia pandai ambil hati.. dia akan buat lawak tak tentu pasal sampai aku ketawa...
padahal tadi aku sedih gila (adelah sebabnya) , then aku nangis macam nak tercabut mata,
 dia pun call-call sampai aku serabut dan off phone.. lalu apabila aku on phone, 39+ 40 missed call..
total is 79 missed call.. hahahaha kejam nya aku ...
khey paling benci bila aku off phone.. bila aku off phone ,dia akan gelabah call aku, sampai aku on phone. hahaha.

oh by the way, tengahhari tadi aku secara tidak sengajanya*konon ta sengaja* aku buka laman web UPU. then aku semak -semak permohonan aku, aku dapat terima untuk pergi temuduga..
Ya Allah... aku happy sangat... syukur sangat.. aku dapat pilihan yang aku nak.. yang aku suka.. thanks god.. aku akan try bersungguh-sungguh.. aku takkan biarkan kegagalan lepas menghampiri diri aku lagi!

i know i can do it!yeah! haahaha

okay la.. feel nak pengsan. bai!