ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



melaka

hello assalamualaikum . hai sihat tak semua ? aha~

okay semalam seharian bershopping kat melaka.hahahaha ala. melaka tu kan rumah yang kedua aku. kalau abah and mama free mesti pergi melaka punya,itu dah macam rumah aku yang kedua dah haha.okay whatever.

after lunch terus bertolak but otw tu berhenti solat and guardian kejap then terus to melaka. then sampai melaka straight to mahkota parade. abang faiz dah tunggu kat sana.dia boleh sempat main bowling.hahaha setiap minggu wajib main bowling. =,= dasyat. padan lah masa kat sunway pyramid aritu dia lawan aku dengan haiqal ,dia dapat full marks je utk markah bowling. huwaaa...

then dah sampai tu aku pun apa lagi ... bershopping hahaha. aku beli baju 2 helai. 1 baju tu aku beli sendiri. baju lagi 1 abang faiz hadiah kan untuk birthday ...yey~ baik nya.~ then aku beli half moon colour orange lembut. ohsemm~

hahaha yang best nya ada abang nak ngurat aku. okay . * aku tak perasan or whatever. seriously.hahhaa .mama pergi kedai Tomei (kedai white gold) .the nak kilatkan balik gelang dia sebab dah x berapa shine sebab dia beli gelang tu pun kat situ, haha then tengah mama sembang dengan apek tu, sorang abang malay ni, tiba-tiba keluar dari kaunter  dia, berdiri sebelah aku. wth. nasib baik handsome.hahaha omg. then dia tanya aku, nak beli tak ni? (glove yang dia pkai ) haha aku cakap tanak lah. then dia pandang je mata aku. walaoweyh. abang tu pandai menatap mata orang.geli k geli. stop it stupid. then blablabla. malas nak cerita .

dah habis mama dengan abah shopping semua, makan kfc. then go home .~ huwaa... so sleppy~ sampaidalam pukul 11 kowt?