ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



cant wait for my birthday

omg omg. ops before that Assalamualaikum.!

actually aku tak sabar dah nak genap 18 pada 23 januari 2013 ni. :)
sebab? wiwiwiw~ abah nak beli kan leptop touch screen acer v5. omg omg omg.
masa aku pergi kl kat sunway pyramid aku kata : abah nak leptop "asus" .
then abah aku kata : eleh. tak main lah .sekarang pakai touch screen lah.
aku: serious abah nak beli kan? wiwiwiw *then start berangan macam orang crazy easy. haha
abah sejak phone tukar note 2 , dah maju ..canggih. cenggini (y) jyeahh~ i like.

oh abah, i cant wait.
oh 23 jan, please be faster. :3