ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



wah! omg~ spm !!

assalamualaikum hello readers. amboi. kunjungan blog aku meningkat..best2. haha. ape tah yang best aku pun tak tahu. 

erm setakat ini  spm aku okay sahaja. aku memang lah target A. tapi kalau tak dapat mungkin bukan rezeki aku lagi kan? terima lah apa adanya . mungkin Allah dah tetapkan sesuatu yang baik untuk kita semua. yang penting berusaha itu penting kan? hehe so, berusaha lah selagi ada masa :)