ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>




bismillahhirahmanirahim .. Assalamualaikum . hai pembaca setia. hari ini saya nak berkongsi tentang perasaan saya sejak 5 hari kebelakangan ini. mungkin sesiapa yang ikuti post saya yang lepas,sudah tahu saya sudah putus dengan syahiful. saya nak kongsi tentang kehidupan saya selama lima hari tidak ditemani oleh dia yang setia menemani saya selama 1 tahun 1 bulan.

kalau lah dia tahu saya rindu kan dia...
kalau lah dia tahu yang saya rindukan suara dia..
kalau lah dia tahu yang saya memerlukan dia..
kalau lah dia tahu betapa siksanya saya tanpa dia..
kalau lah dia tahu yang saya rindu untuk menatap muka dia..
kalau lah dia tahu yang saya menangis lepaskan dia pergi..
kalau lah dia tahu setiap kali dia call saya ,saya menanggis..
kalau lah dia tahu saya terlalu cintakan dia..
kalau lah dia tahu erti kasih sayang yang saya bagi kpd dia..
kalau lah dia tahu yang saya tak perlu pengganti dia..
kalau lah dia tahu yang saya ingin kembali pada dia..
kalau lah dia tahu yang saya terlalu menyesal ptutuskan dia..
kalau lah dia tahu saya tak boleh tidur lena tanpa dia..
kalau lah dia tahu saya tak boleh fokus tanpa dia..
kalau lah dia tahu air mata saya tak boleh henti..

tetapi..........

kalau lah dulu saya pandai jaga hati dia...
kalau lah dulu saya pandai hormat dia...
kalau lah dulu saya tak memaki dia...
kalau lah dulu saya tidak sia - sia kan dia...
kalau lah dulu saya tidak cemburu melulu...
kalau lah dulu saya memahami dia...
kalau lah dulu saya buang ego saya...

tetapi...............

semua tu "KALAU"...semuabenda tu telah terjadi..dia telah pun pergi daripada hidup saya... dia mungkin tidak akan memaafkan saya.. saya tahu saya banyak salah.. ya.. saya mengaku awak pun banyak salah.. tapi saya dah maafkan kesalahan awak.. :'( saya tak tahu.. saya rasa kehilangan sangat syahiful. awak tolong lah kembali pada saya sebelum spm. :'( saya tidak boleh terima cinta lain selain awak :'(