ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



TRIAL SPM? oh my god~

haaaaaaaa . Assalamualaikum.salam sejahtera. apa khabar?hari ahad  rehat jelah. haha. okay. act, aku nak cerita about my trial examination. keyh keyh. meh dengar ini cerita........~

#bahasa melayu

boleh tahan. soalan2 tu aku dah banyak prepare ,so tidak lah menggelabah. semua aku boleh jawab. cuma tak tahu betul atau salah. hehe

#english
english so far so good.hahaha kebende tu? saje gurau. erm. yang lain aku okay just kat essay tu, aku takut aku salah format bahagian essay report. keliru ah. -,-

#sejarah kertas 2

bhahahhaa memang best kalau paper 2 merepek, merapu, meraban.hahaha segala2 yang terlintas semua aku tulis. taktahu lah betul ke salah.

#sejarah paper 1 
memang SENANG. senang hentam. bhahahaha tapi dalam 80% soalan tu aku dah baca. tapi memang susah. sebab jawapan semua nearmist  je. haisz.

#science paper 1, 2
hoh! science favorite aku. hahaha aku jawab semua dengan lancar sebab fatin bagi hint2 and aku baca dah semua sekali. so aku jawab je lah. kalau salah ,what to do ~berserah sahaja. sebab aku buat betul2 dah. just paper 1 aku banyak hentam haha. aku tumpu paper 2 jer.

#mathematic
haha! subject FAVORITE aku. puih~ aku pun tak tahu aku meraban entah ape2 kat dalam paper exam tu. haha! w/e lah~

#prinsip akaun
bhahahaha! okay seriously banyak gila hentam kat paper 2. aku macam nak gila hafal format kos pengeluaran,kunci kira-kira, penyata pendapatan tapi .. dalam exam aku hentam lah~ taktahu betul ke salah. berserah jee..

#add math
haha. ni tak payah cakap. memang 100% ngeh3. 

# sivik & pjk
semua aku buat ikut suka hati aku sahaja. haha. gagal ke lulus ? aku tak peduli.