ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



CURHAT & exam

haahaha semalam best gila. aku buat sesi CURHAT dengan anis. ngee~ memang best gila sebab dia pun macam aku. kui2. semua orang kiteorg gosipkan. sampai dye call aku 30 MIN. gilo~ haha. yang best nyer bila pasal tuttt~ gila lah, rupanya kau pun ta suka dia heh? vavies3. ku report nanti. be aware of dog. haha. weyh :( kan best kalaukau pindah sini. rindu gila kowt. bila jumpa je, kat tusyen. tak sempat nak CURHAT sangat. busy kan~ hahaha. lagipun ada cikgu, mana boleh CURHAT  sebarangan. ada kena penampor. tapi an wey, memang kelakar kepada si penipu dan yang tertipu dan yang bajet tu. kalau ku jumpakan diaorang 3 orang tu, boleh bergabung! meletup! haha~ memang superb sey.


aaa. esok exam english , sejarah &akaun.otak blur gila kot. aku dengan segala kegilaan mengORDER 2 set. kau nak ta? haaha nah~ adohai. math tadi aku jawab macam haremm je? mesti gagal lagi. bosan lah subjek math & add math. apahal susah sangat nak tangkap? hahaa tangkap pakai jala ikan. senang sikit. dah  la penat tangan aku menaip. nak BUAT BUAT study pulak.


oh my english! hahaa.~ oh my fazlinda! lupa nak bagithu.dia dah ada pakwe.. gilaa lah.pkwe dia kan.... haha rahsia.k boiI~