ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



kawan sejati

aku tertarik buat pasal ni sebab aku terbaca blog seorang blogger ni tentang KAWAN. uhu~


apa itu kawan? kawan itu adalah sahabat. hahaha bukan ke sama sahaja? okay ini seriouss~ haha~kawan sejati takkan pernah menyakiti hati kawannya sesuka hati.terdapat pelbagai batas dalam bergaul & bergurau.


Dalam seumur hidup aku ni, aku rasa SEORANG sahaja kawan yang betul2 paham dengan perangai aku, apa yang aku suka, apa yang aku tak suka. nama dia ANIS AMIRA. dia je lah kawan baik aku sampai aku meninggal dunia. ehe~ =.=" aku ttau kenapa dia je yang paham aku since we are form 1 lagi kenal selalu gaduh sebab salah paham tapi lastly baik semula. gaduh kejap2 je. Dia paling gila & happening gila boleh buat aku ketawa mcam gila (nasib je tak gila). . but when im form 4 kena pindah sekolah. time tu sedih doh~ sumpah time tu aku tak larat nak bagithu dia. orang yang first tahu pun thaqifah.masa aku bagithu thaqifah pun dia dah melalak mcam gila , apetah lagi si anis. hew3~ tapi takpe. setiap minggu jumpa maa. tapi aku serious rindu kawan2 kat sane. tapi aku tak suka sekolah sana. hahaha mcam mana tu? aku suka sekolah paduka. budak2 dye pun ok, sekolah pun aman je. uwaaaaaa~ segala masalah aku kat paduka aku dah bagitahu anis. lega sikit kowt. aku bagithu kt dia sebab dia je paham. kalau kt orang lain? HAMPEH NAK MMPOS.~ ingat agy kenangan kedai tu wey.~ hahaha~ kau ingat? alah~ yang area umah kau tu? yang mak kau suruh beli AIR ~ ahaha! diam2~ jgn bgthu sesiape ag.


weyh bila teringat kan hal yang aku story kat kau tu kan sedih seyh. :( seriously sedih.kau jangan bagitahu sesiapa tau? tapi takde sesiapa kot nk paham aku.
kau tengok! air mate aku mengalir doh. aku rindu sangat. :'( . aku pendam sorang2 je kadang2. tak kan asyik2 nak ngadu kat kau kan. aku perlukan kawan yang selalu support aku doh. mcam kau? kan best kalau kau ade sane. kalau lah aku boleh tarik kau g paduka.................................:'( babi ah.aku tak boleh taip ag. air mata aku tak henti . kbai!