ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



cerita cuti aku . best ke tidak?

ops! SEBELUM NAK BACA NI AKU NASIHATKAN.. SIAPA2 TANAK TAHU KISAH AKU NI JANGAN LAH MACAM SI BODOH PERGI BACA THEN NAK KUTUK. MIDDLE FINGER SEY~ HAHA.okay .dah baca :) 


assalamualaikum :) sila jawab. tak jawab dosa. sebab jawab salam itu wajib :) <-- muehehe~
okay .. apa kabar pembaca blog ni semua?
haha aku tahu ada yang stalk blog aku.. 
ha? tak paham maksud stalk?  maksud stalk ialah MENCEROBOH BLOG AKU!
haha. takpe.. korang memang tiada kerja kan suka tengok orang punya cerita.? 
takpe2 aku HALAL kan jelah.. haha.
okay aku nak cerita cuti aku pada kali ini. hurm~
tak best sangat sebab abah & mama aku busy memanjang~
tapi yang best sangat nya elaun cuti 2 minggu ni dapat RM 500 ..~ aa..~
see ? aku tak payah susah2 kerja dapat duit. aku tak tahu kenapa budak2 sebaya dengan aku ,waktu cuti2 ni sibuk nak bekerja. apa seyh ? takde kje nak buat ke? waktu ni lah kau nak rest2 bukan kerja dodol~ahaha ops.~ kan dah over aku bebel.
sedih pun ada. sabtu ahad pergi melaka. hahaa shopping complex sane pun aku dah naik hafal barang tu kat mana, barang ni kat mana.
abah aku kan pemangku pengetua :( tiada cuti. haritu pun dia mohon cuti dua hari sahaja. dapat pergi CAMERON HIGHLAND yang dah berjuta kali aku dah pergi. 
haa menipu je aku ni..berjuta tu takde lah. tapi dah naik hafal dah aku segala yang ada kat situ.
masa pergi sana hari isnin & selasa minggu kedua cuti. 
memang time tu sesak sangat. al maklum lah cuti sekolah kan? then dapat 1 apartment. oh memang aku suka sebab sorang 1 bilik. cukup lah kan? 1 bilik mama & abah ,1 blik abang aku,1 bilik aku~ hahahaa untungkan adik beradik 2 orang. kau ada? bgus kalau ada.

masa kat sini kitaorang memang berhabis banyak and aku baru berniat nak diet, tapi hancur diet aku. aku rasa makin aku gemok kowt? mana tak nya. kan kat tanah rata setiap hari dia akan buat night market. mula2 aku beli 1 polistrin(betul ke aku eja?) sotong goreng.omg~ aku memang minat gila sotong. time tu  dah tak kisah harga dah. mahal2 pun bedal jelah~ haha then abang aku beli lagi sotong tu. mama aku beli udang goreng~ memang superb sedap okay. tapi mama aku kata "tak baik makan sotong banyak sangat sebab banyak kolestrol" huhu. boleh jadi CINTA KOLESTROL lah! =.=
then masa kat ladang teh BHARAT ~bukan BARAT OKAY.




 memang BHARAT . sane memang cntik permandangan nya. aku suka..kau suka tak?  that is my bro and mama and that is me~ woahhh~ gemok nya aku.haha~ ade ke?





 ni sepanjang di BHARAT :)
 aku buat muke pulak. haish~ hahaha









 haha sempat posing depan kereta mama .time ni dah nak balik. singgah naik kat kedai atas ni. :P i love my daddy and my mummy~ 
 then balik daripada Cameron ni aku terus pergi kl~ ada urusan . :) malas cerita penat .haha


okay. hari sabtu 9/6/12 tusyen
8.00-10.00 am <--- hampir demam
10.00-12pm <-- demam
2-4pm<-- masih datang walau demam
8-10pm <-- aku demam x dtg


hari ahad : semua tu aku tak datang sebab demam teruk gila.
p/s haritu rabu first week tu aku puasa then aku dah nak pengsan. first time aku rasa mcm tu. dasyat gila time tu pandangan aku gelap gelita. nasib baik aku sempat duduk kat dapur :'( haha