ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



what a day..~

assalamualaikuM! hehe. okay harini seawal pukul7 aku dah bangun and terus mandi and blablabla.~ aku sampai kat taman rekreari pukul 8.30. dan paling menyedihkan.. ARNAB aku nye baby mati..uwaa!! sedih. macam mane dia boleh tersepit.! aku sayang dia. arrghh~ okay stop.

aku and budak2 bola jaring datang buat latihan kat situ. main dalam gelanggang basketball..hahaha. comel kan.. bola jaring disamakan dengan bola keranjang. lala whatever. aku just nak upload picture >.hehe

control ayu konon nyerrr~

woahh..goal shooter mahu jaringkan goal..hehe~

kami semua yang datang heee~


fatin yang pakai baju bola tu *dia keanasan hehehe sebab matahari dah naik :P yang aku pulak tak habis2 cover ayu~ mnyampah~ haha


senyum itu sedekah kan> haha so senyum jerlah~


dia ituu!! dia yang pakai bu bola itu lah yang amik picture aku semua tadi..hehee thnx fatin najwa :)