ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



PESTA PANTUN PERINGKAT DAERAH

HOHO .. assalamualaikum.. hee.. aku nak cerita pengalaman aku masa pergi lawan pantun.. perghh...
okay aku cerita start dulu.. humm.. sekolahnya ialah... SMK PALONG TIMUR.. memang jauh masuk pedalaman.. ya allah macam tak sampai2.. sebab 1 jam dari sekolah kiteorang.. ops~ lupe nak bagitahu siapa yang pergi.. okay ini senarainya :
  • siti aisyah (pemantun pertama)
  • siti nur farah hani (pemantun kedua)
  • juliasari (pemantun ketiga)
masa sebelum sampai sekolah diaorang aku and cikgu umi buat pantun . haha tapi...rahsia~
masa sampai tu best gila.. hahah cikgu umi *cantik orangnya* telah terhon keretanya masa masuk nak parking kereta... cikgu aku malu gila.. dia kata "saya tanak keluar..saya malu.." then kiteorang ketawa kuat2..haha lepas tu cikgu tuduh aku yang tekan hon..hahah. ish~.
then masuk terus pergi toilet then naik pergi tempat pantun.fuhH~ aku menggigil sangat2.. sebab? lawan dengan sekolah palong timur.. thu kenapa takut? sebab diaorang wakil kebangsaan ! hah! kan~ hehe.then dah lawan punya lawan.. of course lah dia orang menang.
then kitaorang lawan dengan seri kenangan
ni muka kami semasa lawan dengan SMK PALING TIMUR~ GRR~

YANG BAJU WRNA WARNI NI SEMUA "JURI" @ HAKIM~ :)
dan ini pic masa aku tengah menjual ke membeli hekk? aku pun tak tahu~ hahaha

. okay part ini aku malassssss nak cerita..sebab sakit hati..dah lah tak adil! puihh lah. pfft.. sumpah tak puas hati.! and blablabla.. dia orang dengan sengaja nya telah menang.. then blablabla.. kiteorang tempat KETIGA...~ terima kasih wahai juri yang saya tak sayang~. hahaahahha.

blablabla.. and tempat pertama.....of course palong timur =.=" kedua ni aku malas nak cakap..tapi terpaksa cakap iaitu smk seri kenangan =,+"


gambar ini ditangkap semasa selepas tamat pantun..~