ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



aaaaaaaaaaaaaa~

Okay… this week sangat sangat busy… busy gila.. aku rasa minggu ini paling kurang study dalam kelas.. sebab? Half of the teachers are busy making preparation untuk mr yap bersara… aku punsama busy sebab tolong cikgu and as a school prefect, aku kena tolong cikgu.. walaoweyh.. seriously memang penat.. lagi2 jawatan “EXCO”..tapi kan.. aku serious dan se-serious nya tak rasa diri aku ini EXCO BADAN PENGAWAS. Sebab? Aku ketua MC.. hoh? Ape tu MC? Alahai.. pengacara majlis lah? Tahu an..hehe.and setiap kali cikgu suruh EXCO2 tunggu, aku main jalan je.. hmm lagi satu aku rasa aku TAK LAYAK jadi ketua mc sebab aku masih baru lagi…hahaha kejam nya aku? Kan? Who cares. Tapi, kawan aku cakap nanti exco2 akan di rombak balik.. woah.. serunuk nieyh!! .hahaha Pagi2 tadi kena tolong cikgu susun hadiah.. perghh~ memang superb gila.. penat + berpeluh.. kena pakai coat okay? Seronok kan rasanya? Memang..~ dalam pkl 1 baru majlis tamat… kesimpulannya… 1 hari harini tak belajar.. mueheehheehe.

Hoh … ingin aku menegaskan disini yang aku semakin lama semakin gemox.. seriously.. hahahaha sebab kerja aku makan makan dan makan sewaktu tusyen.. hahaha kau ada? Tak ade kan? Selera semakin menjadi-jadi. Haiyoyoyoyo…

Ohh aku nak cerita pasal pengetua aku yang bersara tadi..okay aku kenal dia start drpd form 1 -5.Oh god. Seriously dia memang baik sangat and so humble.. aku tak pernah jumpe pengetua yang baik macam dia. Sedih sangat dia bersara.. sekian~ haaha