ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



akutengahbosangila

okay aku sebenarnya tak
tahu nak update apa apa.. tapi sebab ada 2-3 orang tanya, blog ada tak cerita baru.. so aku update sahaja lah? ahhaha.. kebetulan.. pakwe aku kata picture aku yang kat sebelah kiri nie macam muka kucing aku si ROMEO tu..ada ke patut sama kan aku dengan ROMEO.. then dia kata pipi aku tembam + bulat.. then
dia suka gaya tudung macam ni...dan... dia tak suka aku gaya kan tudung macam picture dekat sebelah kanan aku ni.. dia TAK SUKA.okay?
aku pun tak tahu kenapa.. jangan tanya.. mungkin sebab buruk? dia kata selawa mana perempuan tu kalau buat gaya selendang macam pic belah kanan tu, nampak tak lawa.. tu pandangan dia lah kan.. bagi aku okay sahaja.. ahahaha pendapat/citarasa masing-masing..
okay lah sudah kehabisan idea nak tulis ..okay bubye uolls~