ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



akutaktahunaktulisape..

hurm.. okay ..cuti sekolah sudah hampir ke penghujung nya.. aku bakal menjadi kakak senior di sekolah..*bahahhahaa <-----ketawa jahat melanda. aku kena buat persediaan awal untuk spm.. aaaa~ <--------jerit gini konon dah takut sangat lettew..haha..erm..aku kne study hard evendough mse akhir thun aritu dpat no 2 <----- berbangga sebentar..hahaa..pikir senang ke.. ngee..cepat ucap tahniah.. ahaha~ *okay joke jer. okay aku tanak lalai masa form 5 nnt.. semua aku nak dapat kecuali 1 jer yang tertunda dpat masa birthday aku iaitu....... BLACKBERRY.. aww~ i cant wait anymore.. i want it.. aaaaaaa <--- jerit konon nyer memerlukan sangat2 blackberry tuh.. aku jelous gila bila tengok orang yang lebih bawah daripada aku , dah pakai BB.. wuwuwuw.. mama dengan papa aku jenis tak suka bazir kat bhagian phone2 nie semua.. hahahaa sebab ape? dye tahu aku akan mintak phone lagi..ahahahhahaha <--ketawa sengal. tapi apa2 pun aku tetap nak kena study hard..lagi2 ade pakwe sowang ni yang tak bleyh renggang..aiyayaya..

dah lah penat taip.. grr~