ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



teringat~

urm aq sedih! sedih sgt! sangat2 sedih... sampai hati kowt dye marah aq cmtu.. sampai sekarang aq masih taleyh trime agy..huh~ kt school td aq cm nk gile dah.. cume nasib tak jadi gile okay? ape tah yg dye nak marah sgt kat aq..

  • aku rindu kau..tapi kau tak rindu aku.. (aku tahu)
  • aku tunggu message kau..tapi tak de langsung..
  • aku tunggu kau call aku.tapi... kau tetap tak call
  • aku sayang kau.. tapi.. kau? (kau jawab sendiri)
  • aku tahu kau bosan dengan aku kowt..tapi..aku tak bosan dengan kau..
  • aku punyer air mengalir.. tapi kau? mungkin kau tgh senang hati..
  • aku rindu kau usik aku...tapi kau? msti tak rindu aku..
  • aku rindu suara kau...darpd mlm td aq rindu..tp kau? mungkin tak..
  • aku sedih kau tade dlm hidup aku untuk beberapa jam ni..tp kau? mungkin tak sedih..
  • aku taip blog nie..sambil menangis..tp kau? kau bce blog nie dan tak mengerti apa yg aku sampaikan.
  • aku tak tahu npe jadi mcm ni.. kau tahu tak npe? (msti kau ade jawapan..)
  • aku tahu kau tgh marah.. tp kau tahu aq tgh ape? aq tgh rindu kau..
  • aku nak kau tahu.. sebenarnya..wok dpat no digi aku drpd kawan aku...
  • aku nak bgthu aku tak salah!