ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



jamuan akhir thun~

aha.. okay ianya berlangsung di kfc segamat .. hari jumaat 18/11/2011.
ohh very happening dgn kehadiran NUR FAIQAH BT ZULKIFLI. okay pasal dye kjap agy aq cerita.. aq dah otw to kfc aq dah call fatin suruh dyeorg tunggu dpan kfc.. dlm 10 min tuh aq pun tibe..then dah kumpul aq ,faiqah,datul naek tingkat ats ... faz n ftin tunggu at bawah.kite org susun meja utk 20 org nyer makan.. dah siap susun tuh aq ,faiqah or lbeyh senang eyqa, n datul giy toilet.. bukan nyer buat ape pun..masing2 hadap cermin..hahhaaha then aq belit2 kan selendang faiqah .. then dah siap tuh kite org keluar then duduk kt tempat kiteorg susun td.. then faz n fatin puns naek..then tetibe eyqa kate x selesa pkai selendang yg gaya aq buat.. kowang thu ape dye buat? haaa dye giy bukak selendang dye depan org ramai.. haaa amik kau..cuak giler kteorg sbb ade yg pandang.. hahaha kteorg rase nak nyorok bawah meja.. *faiqah kau malukan kami.*
okay janji semua dtg pukul 3 right? tahu tak semua selamat berkumpul pukul 3.45 pm. ish2.. aq nyer lapar xpyh ckp ler kan. hahha ..aq order 1 snack plate and 2 cheesy wedges. n take away 2 full pocket.. hahah bnyk tak?suke aty aku lah.. my money right?mase tgh makan nie, faiqah boleh ktawe mngilai ngilai..hahah aq dok suruh faiqah duduk meja lain..hahhaa *guraw*..then nazirah kate nnt dye msty wndu kat aku.. haha~ yelh.. aq pun rndu kau.. aq rindu semua org yg rindu aku.. hahah..
then dah makan2.. dlm 4 .30pm, semua nak balik.. aku pun nak balik.. papa aq jemput.. hee.. sebelum tuh sempat posing maut kt luar kfc `

*lagi gemox sbb bru pas makan kfc kenn~ hahahaha

nie picture2 yg smpai aku snap..~
nie pix bakal ketua pengawas yg comel name dye datul.. n tepi tuh of course lah kawan kesayangan aq..nme dye fatin....~
nie pic aq dgn faz..my bestie.. cun tak cun tak? heee <3