ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



BANGUN

HMM.. pagi tadi aku bgun pukul 6.20 am. then.. aku call epul.. kjap dapat call, kjap dapat msuk voicemail.. tapi xper.aku trus try.. tapi...makin lame makin hampa..makin penat.. makin sakit haty.. makin benci.. arghh~ npe dye wt gni..xcukup lagy ke air mate aku dye abes kan semalam? tak puas lagy ker buat aq saket hati.. ikut kan hati aku nak aje jauhkan diri drpd dia..tp..aku tak mampu..aku tak kuat buat mcm tuh semua.. sbb? aku terlalu syg n cntakan dia..hmm..aku ttaw lah.. aku pun dah pening.. aku rase serabut..! SANGAT SERABUT..tak tahu nk buat ape.. aku rindu dia ktawe! aku rindu dye usik aku! aku rindu dye ejek aq gemox! aq rindu dengan cara dia ambil berat kt aku! aku rindu cara dia teman kan aku tidur melalui phone! aku rindu nak tgk dye! aku rindu semua itu!
aku dri tadi menangis.. ohh lemah nyer aku nie kan...
kalau darling bce blog farah,contact farah cepat2.. i miss you damn much sayang.. :'(