ONLINE USERS ON THIS BLOG

JUST CLICK HERE FOR ADD MY FB AND TWITTER :)   

//super awesome !
ME


Name : FARAH HANI
Nicknames : FARAH ,HANI,RARA,ARA
Birthday : 23 JANUARY 1995
State : JOHOR
Status : -

ABOUT ME;
#AKU MEMANG SENGAJA TAK NAK DELETE POST LAMA-2 BIAR LAH JADI KENANGAN MASA AKU GILA-GILA DULU HIHIKS~ ☆ GARANG
☆ MANJA
☆ KUAT MERAJUK
☆ SUKA MENANGIS UTK HAL YANG REMEH
☆ LOVE FAST FOOD
CHAT

>



khas utk anda SNAP SHOT (AQY) :'(


AWKKK!!!!
maafkan saya... saya tinggalkan awk sbb saya x boleyh siksa perasaan awk lagy~..rmai gurl len yg layak.. yeah~ zety lbeyh mmerlukan awk drpd sy~ saya tahu dye boleyh jage prasaan awk..
saya tahu selame 35 hary brsama awk nieyh bahasa saya sgt kasar..saya sdar apew yg saya ckp...tp x brniat mngguris perasaan awk..sy paham awk marah..awk kecewa..sbb da bnyk kali awk tgur sy pasal bahasa yg saya guna kan kat awk.. mcm2 sy mncarut...tp tabah nya haty awk..sumpah sy x prnah jumpe laki sebaek awk..
tp ...sayang skali...awk ketahuan... apabila sy paksa awk bg password fb awk time awk tgh kerja..
awk hancur kan haty sy... sy bru nk brubah...awk sanggup kate kat perempuan itu sy nieyh cume cple awk dlm fb n mimpi sje? awk brsayang sayang dlm chat..huh~thnx a lot... saya mmg xkn brsama awk lagy~ :) saya sudah pun maafkan awk.. harap awk paham..walaupun awk suruh buka buku baru..tp maaf..saya xboleyh~ awk sakiti haty saya.. awk.....tolong ehh~ jangan nanges~ jgn sdeyh2 lagy~ saya tahu awk kuat n tabah~ seperti yg awk cerita yg awk da bnyk alami plbagai peristiwa.. saya thu awk tabah~ :)
smpai disini sahaja saya nk bgthu :)
awk jage dri.. and i will take care of my self :) dont worry~